bläbläbläbläblä

iförigår skrev jagett hur långt som helst inlägg sen ska min data krångla så allt försvann och jag har vart sur sen dess. men nu tänkte jag ge det ett nytt försök, kommer inte ihåg allt jag skrev med det var mycket om att hedra engla och det tycker jag fortfarande att man ska göra. skänka enextra tankte ibland. Egentligen skulle det kunna hända vem som helst det är det som är det mest skrämmande. det var inte mot henne speciellt, hon var en flicka som cycklade förbi och då slog han till. kunde vart vem som helst fast just det här var i dalarna men.

idag har det inte hänt så mycket utom att jag blivit av med mitt studiebidrag och jag är inte glad. snart ringer min mor och skriker på mig säkert, tur att hon är på tjänsteresa. hmhmhmm tjänsteresa va, nu börjar även jag tro att det är något annat, annika har trott det ett tag nu.


PÖWZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0