en underbar vän

jag är stolt att vara vän med världens bästa annika, hon har gjort så otroligt mycket för mig, finns där. Nu ska jag berätta en grej som ingen vet utom jag, eftersom det är mig det handlar om. jag har oräkliga gånger kommit hem och gråtit för jag vet att annika har knarkat. jag vet att det inte var den faligaste drogen eller så men det räckte för att jag skulle må så pass dåligt att jag började gråta. nu har hon slutat med att vad knark nu heter och trappat ner jätte mycket på alkoholen och det gör mig till världens stoltaste kompis. jag vet att hon mest slutade för sin egen skull men jag vill tro att det var lite för mig så det tror jag också! hon har bett om förlåtelse hur många gånger som helst och kallat sig för en svikande vän men det tycker jag verkligen inte och har aldrig tyckt, det är ditt liv och jag är bara tacksam att jag ens får vara med i det, så sluta att be om förlåtelse, du har inte svikit mig.

Nu kanske alla tror att jag är en jätte dålig kompis som skriver om allt det här på min blogg men jag har bett om tillåtelse och annika själv sa 'jag bryr mig inte om folk säger något. Jag står för det jag gör och gjort' så är det med det.

så det som finns kvar att säga är annika jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0