kärlek

kärlek - det är nog den svåraste saken vi har i vårt liv, för vissa, för mig.
en del verkar det lika lätt som att åka nyckelpigan på grönalund. Jag har jätte svårt att ens börja tycka om någon och det tog mig nästan ett halvår att komma över 'mitt ex' om man ens kan kalla det så. Varför ska jag ha så svårt att tycka om folk, är jag för krävande eller vadå, jag tror att jag är för rädd för att bli sårad, inget är förevigt och det är nog därför jag inte ens bryr mig att tycka om någon.  
Har vissa tur i kärlek eller dras killar bara till dom? GAH allt ska var så jävla bajs jobbigt hela tiden.

Lycka till elin, jag önskar dig det bästa i livet.



19 dagar till håkan!!   annika<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0