stressad

jag är så otroligt stressad hela tiden, ständigt påväg någonstans. Jag mår inte bra av det. Som i morse när jag satt och åt en person skrickar tusen sms om att jag ska ringa, det är brottom, det är viktigt. Jaha? men tänk om jag också gör något viktigt, det skiter folk i totalt. Jag kan inte äta middag utan att jag har brottom någonstans, oftast har jag valt det själv men det hör itne saken till. Idag ska jag lämna mobilen hemma, ska sova hos pappa inatt så jag kommer inte ha den förens i morgon kväll. SYND!

Kommentarer
Postat av: Elin

säg nej istället my, jag älskar dig. men det är inte kul att ha varit med dig och sen komma hem och läsa det här, om du säger nej elin, jag vill vara hemma idag så kommer ingen dö av det, och jag kommer inte bli sur eller något? säg nej, det är schysstast mot alla.

2008-04-24 @ 10:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0