tisdag

tänkte mest bara skriva vad jag har gjort idag,
jag började med att vakna sjukt tidigt alltså klockan sju och var helt död men tvningade mig upp ändå. åkte till skolan i regnet och hade uls vi såg en jätte rolig och gullig film om utvecklingsstörda. sen hade vi matte, lunch, hälsopedagogik.
när vi satt på bussen mot ingenstans kom annika på den bra idén att äta på min mosters café i västberga, både gott och gratis! så vi åkte dit på engång och åt, pizza, mackor, kakor, glass you name it. gick till mammas jobb ett par minuter innan vi begav oss till skärholmen som för den delen var sjukt mycket större och finare än jag trodde. jag fick skjuss till far min för att äta middag och sen till småsakerna. efter det träffade jag calle i några timmar, vill bara påpeka att det är sjukt kallt igen, ja det är vinter!
åkte hem med elin som hade mycket att berätta lycka till med din romans! haha. gjorde våran läxa och nu ligger jag här helt död.
jag borde egentligen vara själv som alla säger åt mig hela tiden men på något sätt blir det inte så, det är alltid något jag ska göra, men på .. är nog helt upptagen tills på söndag, men på söndag! då ska jag bannemig vara helt ensam.

Kommentarer
Postat av: mickis

får se om du verkligen är helt själv på söndag my! :)

2008-04-11 @ 17:47:23
URL: http://mickisth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0