vår

nu känns det äntligen som att våren är på väg. redan isöndags när jag var i stan med dom två sötnosarna elin&calle var våren i luften. man kunde gå i tunn jacka och mysa. i går var det då lite kallare och man blev lite ledsen. men när jag vaknade i morse och gick ut pratade jag med annika i telefon och hon sa 'visst känns det som en molnig sommardag' och det gjorde det verkligen. hur skönt som helst. Idag har jag vart i stan med annika&elin&sandra vi gick runt i affärer sen satt vi i kungsan någon timme. när jag gick hem från bussen känndes det hur bra som helst. småbarnen spelade fotboll, blommor i rabatten och dom började soppa grus från marken. ni kan inte förstå hur glad jag är. sen köpte jag ett par byxor då vart jag ännu gladare. det ända negativa idag måste nästan vara att jag ska städa mitt rum efter maten. blä

TJOBRE.

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns några enkla svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0