a song about me and a boy

Nu är inprincip sommaren slut, det har vart en otroligt bra sommar, jag har haft det underbart med mina vänner och familj. Nu kommer den klassiska "fem bra saker i sommar".

Uggla - magnus uggla har spelats väldigt mycke i sommar, iallafall i mina kretsar. Hela vägen till och från norrland tillexempel. sen när vi såg han på yran, det var stort.  Uggla är kung!

Sommarrea - jag älskar sommarrean, hela sommaren kan man köpa saker billigt och det är så härligt, haha. Massvis med fina saker har jag införskaffat mig.

Annika och Jessika - nästan hela min sommar har varit med annika och jessika, eller iallafall en månad. först två veckor i Polen där vi hade det underbart. sen två veckor i norrland det det var hur kul som helst. Ni är bra ni!
 
Ingen sommar utan Håkan - Nej, det blir ingen riktig sommar utan Håkan, hans musik är så fin, när vi såg han på yran, vi stod och rockade loss jag och annika, haha. ingen var med oss men vi hade det jävligt kul.

Min nya data - det har väll egentligen ingenitng med sommaren att göra utan mer att jag fyller år på sommaren och då fick en data, men jag är glad för det. Jag älskar den.

så nu till det tråkiga med sommaren, jag har inte hunnit träffa elin, sandra, mirela, amanda, mickis och alla andra så mycket som jag vill. speciellt inte mirela som jag saknar hur mycket som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0