nu är det över, för er del

jag skulle vilja säga att han är ett avslutat kapitel i mitt liv, men då skulle jag ljuga, mest för mig själv. För jag vet att jag skulle springa tillbaka som en tönt men jag kan inte hjälpa det. Jag vet vad som är bäst för mig och vad jag borde göra men jag kan inte bara glömma en människa sådär och lotsas att allt är bra. Jag försöker men det går inte, men ni ska inte behöva höra mer om honom nu. Jag kommer inte skriva något mera heller för den delen.
Jag får jobba med det med mig själv, jag vet inte riktigt hur men jag har ju gjort det en gång så en gång till borde ju inte vara så svårt.

skulle vara så mycket enklare om det bara dök upp en prins ifrån ingenstans.

Kommentarer
Postat av: Elin

Herregud My. Du ska inte alls behöva jobba med det själv. Berätta för mig bara hur du känner och prata. Jag behöver inte ens svara och säga vad jag tycker. Jag kan bara lyssna om du vill. Jag vill visa att jag finns för dig när det gäller. Det blir så mycket lättare om vi jobbar med det här tillsammans. Du ska inte behöva gör det själv. Det är bara onödigt, du har mig, Annika, Sandra, Fredde. Vad vet jag? Men fan inte ensam. Kärlek är för komliserat för att din ensamma förvirrade lilla hjärna ska kunna reda ut det! ;)

<3

2008-08-27 @ 22:35:08
URL: http://andersdottter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0