"våldtäkts män behöver inte vara äckliga"

förra veckan när jag var påväg till Sandra i älvsjö sätter det sig en kille brevid mig, han berättar hur mycket han älskar mig och jag ska följa med honom till tyskland där han kommer ifrån där vi skulle gifta oss. Han försöker hela tiden att hålla i min hand och på mina ben, jag säger åt honom att flytta eller gå av bussen eftersom han bara skulle till rågsved, men han säger att han ska med mig. Jag går av bussen vid sandra och vi små springer därifrån. Han lyckades få mitt nummer för jag är så dum och ringer upp honom för han "ville se att jag skrivit rätt nummer."
I fredags kom jag och elin på den otroligt bra idén att han kan ju köpa ut till oss.. det var ju inte det smartaste, han kom då till högdalen där vi skulle mötas. Han tjatade i en och en halv timme på mig att följa med honom upp i hans lägenhet och vara med honom. Han tog på mig hela tiden, även elin försökte han hålla handen och vara nära. Han sa tillslut att han skulle kolla efter sin kompis som hade hemma nyckeln. Sen hörde jag inte från honom något mer. Tills i morse, han ringde och skickade sms men jag svarade inte.

när jag åker mot liljeholmen med bussen, vem tror ni står i Högdalen? Jo just det, han i egen hög person. Man ser att han står och väntar på någon. Precis när bussen går det fram en flicka, kanske 14-15 år, han pussar henne på kinderna och dem kramas. Jag ville bara springa av bussen och slå honom. Han lurar säkert massvis med små tjejer som är så försvarslösa och inget kan göra.  Som jag, nu vet jag inte vad jag ska göra, polis anmäla honom? 
Jag borde gått av den där bussen, men det gjorde vi inte..

Kommentarer
Postat av: ellie

AAAAAAAAH VILKET PSYCHO! SHIT ALLTSÅ. GÅR SÅNNA LÖS....HJÄLP !

2008-08-24 @ 10:36:20
URL: http://linesbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0