helgen

tänkte berätta lite om vad som hänt i helgen :)

i torsdags sov jag hos sandra eftersom vi skulle modellfotografera oss vid fyra och skulle fixa oss innan. Fotograferingen gick bra och jag vill verkligen ha bilderna haha, har fått sett några och dom var jätte bra.
Efter fotograferingen åkte vi och träffade Johan och Sebbe, åkte runt lite med dom. Hände inte så mycket speciellt.
Vi kom hem vid tio och åkte vid elva till skogås där vi satt i en timme och väntade på några som aldrig kom så vi åkte till sockenplan så kom dom dit. Det var hur kul som helst dära, vi var hemma vid halv fem. Vi sov till två ungefär och jag åkte till högdalen och mötte johanna, vi åkte hem till mig och kollade på tv hela kvällen.
Idag åkte vi och solade på söder sen har jag vart hemma, ska träffa krille snart hoppas jag, det var ett tag sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0