ta mig till kärlek

vart är julkänslorna någonstans?
Dom kommer nog aldrig att komma, det är ju liksom julafton imorgon..
Elin var väldigt upprörd och pratade om det hära. Hon kom fram till att vi har två födelsedagar att se fram emot. Inget mera.
så nu får jag vänta tills jag fyller 18 sedan 20, sen är det inget mer att se fram emot. Då är inprincip livet slut, eller vad säger du Elin, haha.

Igår kväll träffade jag Sandra och Chrippa och vi drog til stan och fikade, satt där tills dom stängde då åkte vi hem till Danne i hagsätra och kollade på film typ. skön kväll faktiskt.

Idag ska det sista städas innan imorgon, inte så kul. Men det måstes.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja My. Vi kan längta tills vi blir 18 och till 20. Sen är det härliga längtandet slut för alltid. :( Vi håller på att bli stora är jag rädd :(

2008-12-23 @ 21:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0