snart är det jul här i vårt hus

dags att sammarfatta helgen igen då. som jag gör varje måndag på senaste, istället för att bara skriva under helgen. jaja.

helgen började redan i torsdags den här veckan eftersom det vart lov då.
åkte hem efterskolan med elin, åkte vid sex till söder och solade med johanna, åkte till sandra och åt mat. sen åkte vi på fest hos Danne i sockenplan, det var jätte trevligt. först va vi bara fyra stycken sen kom lite flera.

på fredagen var jag hemma med elin hela dagen, vid sex gick vi upp till henne och åt födelsedags middag och tårta med hennes familj. Sen mötte vi sandra och åkte till hagsätra. Mötte upp Jennifer sen hem till mig. Vi fixade oss och förkrökade lite. Vi åkte till en fest i sandsborg. Finns inte mycket att säga om det. Fulla blev vi och dansa gjorde vi. Kul kväll

Sandra och elin sov kvar till lördagen, varmt och mysigt hade vi det må jag säga. Vid två kom Manne och vi fick skjuts av mamma till farsta strand, vi skulle på glögg kväll hos pappa i sorunda. det var väldigt långt. Men dom bodde jätte fint faktiskt.
Jag åkte därifrån med jesper vid sju eftersom jag hade lovat att följa med till Kalle. Kom dit vid åtta. Gratis dricka och trevligt umgänge, mysigt. Vi gick hem vid halv elva. Somnade i soffan först sen gick jag och sov i min säng.
Vid ett vaknar jag av ett sms att det är fest i sockenplan och vafan, klart jag åker dit. Kom dit vid två och det var huuur mycket folk som helst.
Vi åkte därifrån vid tre men såklart var tunnelbanan försenad tre minuter och det räcker för att jag ska missa min buss i högdalen, så jag fick vänta en halv timme. Men det var värt det för på den bussen satt Jocke och vi åkte hem till mig.

Söndagen gick åt till att först sola med elin på morgonen, sen städa hela dagen. Pizza på kvällen sen promenad runt fagsersjö. myyyyyyyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0