peter sipen

kom nyss hem efter att ha sprungit vårruset tillsammans med 17 000 andra tjejer, eller för mesta dels kvinnor. Peter Sipens var den som höll i det hela och underhöll, islutet lyckades han få med att han har börjat blogga, jag, eller ja, Calle letade upp bloggen och jag började läsa. Hittade ett inlägg och jag kunde inte göra annat än att hålla med honom. 


"Va är de med folk som skickar sms och kräver att du ska svara på det. När du försöker stänga smsét efter läst det står det AVSÄNDAREN HAR BEGÄRT ETT SVAR. Vad är det för sätt att kräva ett svar. Jag tycker vi borde starta ett krig mot dom som begär svar av sina vänner. Slappna av och ge oss lite space, vi svarar tids nog om vi känner för det"

http://www.nightlife.se/siepen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0