rest in peace min mp3

ibland har man otur och i går hade jag rejält med otur!
efter skolavslutningen åkte jag med elin till bryggan i gamla stan, vi matade fåglar med flingor vi fick av metro och hade det mysigt, vi började prata om en låt jaag hade på min mp3 och elin ville lyssna, men eftersom jag har koss-hörlurar måste jag ge henne allt inte bara en lur, då av någon konstig anledning kopplar jag ut hörlurarna ur mp3 och rätt som det var ligger den i sjön. jag hoppades på att anden skulle hämta upp den till mig, men det kunde jag ju bara drömma om. så var det med den mp3, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra när jag åker tunnelbana och buss, all by my self.

Kommentarer
Postat av: johan

köp en ny j*vla mp3? seriöst!!! Hoppas du har lärt dig något av det här! låna inte ut mp3:n till elin, var inte så jävla klantig, änder är inte som hundar och kan hämta saker.

Btw tack ändå för en fin blogg.

2008-06-11 @ 02:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0