annika

jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag diggar den människan, annika annikuspilatus anlove anlo plutten kärt barn har många namn. hon är mig väldigt kär. finns alltid där, även om jag inte är den som pratar så mycket om viktiga saker, men hon gör och jag lyssnar, att hon ens öppnar sig för mig och säger saker bara jag får veta gör mig väldigt glad, att ens ha någon att få kalla sin bästa vän lika bra som hon gör att jag bara vill gråta. tacka gud att jag började i ksab och mötte denna flicka, om du var kille skulle jag vara hur kär som helst, fast vi har ju sex hela tiden iaf vad martin tror, haha!   jag älskar dig och allt som har med dig att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0