ännu en måndag

tjollahopp!
Jag kan inte beskriva hur irriterad jag är på min kära mor just nu, jag vill bara skjuta henne i huvudet!
Man ska göra allt för henne men vadfan får man tillbaka, rätt mycket iofs men just nu känns det som ingenting. ÅH men aja, mammor finns väl bland annat för att bråka med haha. Det händer inte ofta att jag gör det men sen när det väl händer är det inte kul. Nu handlade det mest om pengar och att jag måste städa en jävla hylla. GAH vad sur jag är. 

aja, annars idag har det inte hänt så mycket, var i stan&farsta centrum med annika sen åkte vi hem till mig och myste framför TVn. chilla galet.

matte prov i morgon, jippi verkligen... hatar kanon-karin.

nej nu ska jag väll ta och städa den där hyllan mamma snackar om. CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0