blääääääääää

 Ibland är det bara för mycket för mig, ibland är det bara ett fel. Skulle vart någonting på någon helt annan plats, skulle vart någon helt annan stans. Ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg vad som helst bara bort härifrån. För ibland är det bara för mycket för mig, ibland är det bara ett fel. Just nu, just idag,  just i denna sekund har jag just, just jag fått nog. Jag ska lämna denna hålan med blåljusen på. Ibland blir det bara för mycket för mig, ibland blir det bara ett fel. Skulle vart någonting på någon helt annan plats, skulle vart någon helt annan stans. Ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg vad som helst bara bort härifrån. Ibland är det bara för mycket för mig, ibland är det bara ett fel.
den låten summerar väll då typ hela vår fredag.

lördagen var en mysig dag, började med att vi drog till stan men ingen va på humör så vi åkte hem till mig och la oss under täcket alla tre och kollade på This is England. den är en av dom hemskaste filmerna som finns, det är så synd om lill pojken!
sen åt vi världens godaste pasta med pasta sås a la mamma. vi åt tills vi spydde ungefär. sen kom tom och vi kollade på melodifestivalen,sen vart vi lite utspridda elin och annika kom på en engen låt och jag och tom sjöng singstar. jag bakade kakor. sen åkte annika och tom. elin smssexade med nicklas i tre timmar, jag satt vid datan, och nu lilla wille, nu nämner jag dig. jag har visst saknat dig! 

nu ska jag och elin fortsätta ligga i sängen och mysa en timme till. 


image5
du är den vackraste jag mött

Kommentarer
Postat av: JB

Hej

Lös Dagens bildgåta på

http://vastertorp.blogg.se/1205660398_dagens.html

Tack för din medverkan och ha en bra söndag

Mvh

Jocke

2008-03-16 @ 11:03:09
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: drenusha

ha en bra dag :)

2008-03-16 @ 11:10:35
URL: http://drenusha.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0