bullshit

skitsnack, skitsnack, skitsnack. Det är vad dagens samhälle bygger på, snackar du inte skit, kallar folk för orre är du inte en i gänget. du är ingen. du kan lika gärna dö då. alla ska det baktalas om. alla negativa saker du kan komma på om en person ska allt och alla veta. det borde finnas en gräns, men det gör det inte. "vet du hur många hon knullade i helgen, hon är största orren" är den vanligaste meningen man hör en måndag morgon. vart jag exakt vill komma med det här vet jag inte riktigt, men att det finns för mycket skitsnack är väll bara en sak.

idag har det inte hänt så mycket, annika sov här vi åkte till skolan till tolv så vi skulle hinna äta pannkakor, sen hade vi svenska och bild. slutade fyra och åkte då till fagersjö skolan för min lillebror hade öppethus, träffade massa gammla lärare men även alex från ksab, åkte sedan hem till min far och åt pizza.

puuuuuuuuuuss
No mather what I do, There is no living without you.
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0