fel val i livet

annika sa till mig idag 'tänk vilka avgörande val man gör hela tiden, små saker som kan förändra allt' först tyckte jag hon var väldigt mobbad som ens tänkte så, men sen gick jag resten av dagen och verkligen tänkte igenom många såna val jag gjort som hela tiden påverkar hur det är idag. det kan tillexempel vara som att jag är hemma och ska åka till stan, jag måste då först välja om jag ska åka till farsta eller högdalen, vi säger att jag väljer farsta. i farsta träffar jag då en kompis helt oplanerat och vi pratar, han/hon berättar då en sak om en annan kompis och det får mig att ringa henne, jag träffar då han/hon några dagar senare och vi börjar umgås ofta.  vilket aldrig hade hänt om jag hade åkt till högdalen.

men eftersom jag är en sådan som tror på ödet så tror jag att det var menat att jag då tex skulle åka till farsta. men anniak fick mig att tänka iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0