förlåt

hm förlåt, jag sa att jag skulle skriva igen på kvällen men sen så blidde det inte så. Men nu skriver jag iaf!
Igår skulle jag till skolan vid ett men tur som det var så var min svenska lektion inställd så började klockan halv tre ist, jag åkte till hagsätra och mötte elin, hon skulle köpa en till hårfärg. Drog till skolan och hade bild, vi skulle faktiskt göra något ganska intresant, ta en bild och lossas att vi står där och känner alla dofter och hör alla ljud. Min bildlärare trodde jag var poet eller något, höhö. Ja du, sen hände det inte så mycket mera. Åkte hem och kollade på Lilja 4-ever en otroligt bra och rörande film om en 16-årig flicka. Har du inte sett den, se den!

Idag försov jag och annika oss väldigt mycket började klockan nio, men var inte i skolan förens vid tolv, hade en lektion, kollade på film i en halv timme sen slutade vi. Åkte med världensbästasandra och minbästavänannika till högdalen och solade, sandra åkte hem, annika till martin och själv vart jag men som tur var kom elin haha, vi åkte hem lagade makaroner. Mamma ringde och frågade om inte vi kunde åka med till haninge och köpa blommor, självklart gjorde vi det, hade ju inget bättre för oss! Tog även hål i örat i haninge på den lilla saken vid hålet haha. Det vart fint tycker jag, trallala!

Dagens ros ger jag tuill björn gustavsson som jag suttit och kollat på youtube hela kvällen, man skrattar såman gråter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0