kära bloggbok

idag har jag för första gången i hela mitt liv, rensat ett kyckling, hur äckligt det än var tog jag mig igenom det. nu känner jag mig bättre än någonsin. jag har klarat av ännu en fas i mitt liv och kan nu gå vidare mot nya erfarenheter

ja du, annars har det inte hänt något speciellt idag, förutom att jag fick VG! på mitt engelska mutliga redovisning, men det var ju redan förutspått. så håll käften.
nej nu ska vi bli lite seriösa och stryka allt där uppe.

idag har jag lämnat in mitt CV på sju ställen, så hoppashoppas att det blir ett jobb inom snar framtid.

nu ska jag till farsta och chilla galet, pusshej



I HAVE THE TIME OF MY LIFE, just nu

Kommentarer
Postat av: Kia

Jag hoppas att du får en mycket trevlig och kanske nästan underbar onsdags kväll hälsningar Kia :)

2008-03-12 @ 18:23:24
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0