låt mig summera det

hm, länge sedan jag skrev nu!
torsdag-söndag morgon var jag på muskö med elins familj och firade påsk, fredrik och rasmus var även där så det blev att vi hängde en del med dom. det var mysigt. när jag kom hem på söndagen hämtade mamma, moster och kusin mig vid tåget. vi åkte till centrum och handlade yougurt (eller hur det stavas, har aldrig lärt mig och kommer nog aldrig lära mig att stava till det heller). Vi kom hem, åt lunch sen satte tjatandet igång, den här gången var det om giutar hero, två timmars tjatande tog det mig och min kusin innan vi lyckades övertala mamma att köpa det. jag vart dock tvungen att betala en tredjedel + övertala min bror att också betala. men det gick iaf!
så det var det jag, johanna och hampus har gjort dom senaste två dagarna. enner iaf igår och i morse.
var även på bio idag och checkade Horton med annika och jessika, grym rolig film. träffade elin vid fem sen har vi mest myst med pizza och wallander.

tjobre!




världsbäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0