söndag

lördagen ägde, lite synd att Calle inte kom in, kände mig lite taskig då, men aja vad ska man göra. Kul att Sandra och Becca kom, nog om det.

jag har kläd problem, jag hatar att man behöver klä på sig varje dag, vad passar med vilket, funkar den med dom skorna, jag vill ha den i svart men finns bara vit osvosv.. varför ska det vara så jävla svårt, måste alla hela tiden bry sig om hur man ser ut. Sätter man på sig mjukisbyxor och en stor tröja säger alla att man ser sjuk eller trött ut, men tänk om det itne är så, tänk om man bara är trött på kläder just den dagen. nu låter det här som värsta i-lands problemet men vet du vad, det är det också!
människor bryr sig för mycket.

nej nu är jag trött och irriterad, jag går och lägger mig.

kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0