sovhallick + porrfilm

min vän kom på den smarta idén att hon skulle vara ett 'sovluder' alltså att folk skulle betala för att se henne sova, jag skulle då vara hennes hallick och få betalt för det. det skulle faktiskt vara rätt najs. att få prngar för att min vän sover haha. men vi kom aldrig fram till vem som egentligen skulle lägga ner pengar på det, men det spelar ju egentligen ingenroll. jag tycker att vi ska starta sovbordell.

'skulle du kunna medverka i en porrfilm?'
 - Nej verkligen inte.
det är det lägsta man kan sjunka tycker jag, det är ju på ett sätt som att sälja sig, folk betalar dig för att se dig ha sex. nej jag tycker verkligen att det är helt fel.
'men inte ens för 10 miljoner?'
 - svaret är fortfarande nej'
det finns verkligen inte än enda posetiv sak med att vara med i en porrfilm utom pengar och femton minuter i rampljuset. är det värt det?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0