Sportlov

Tjobre, nu sitter jag här igen, haha även om det är första gången jag skrivier i den här bloggen men aa, jag sitter framför datan igen helt enkelt :)

Nu är sportlovet över och jag hade det über kul i Polen, var där med Annika och hennes familj, shoppashoppashoppa var nog det vi gjorde hela dagarna, det var bra väder solen stekte och livet lekte lixom, det var najs. Nu är det tisdag och skolan är tillbaka .. Det är ändå ganska kul i skolan, grymt bra klass man hamnat i, stort plus till annika, elin och sandra. Ni gör min dag, haha.

Jag hade tänkt att varje gång jag skriver dela ut dagens ros, till någon eller något som vart extra bra just den dagen.
Så jag vill därför ge dagens ros till Cattis som fick oss att motionera runt hela trekantssjön, det var sköt och behövdes verkligen efter en tröttsam dag in the school.

puss och kram vi ses på stan.

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0