Studiedag

Tjatja!
Först vill jag bara börja med att säga att jag är sjukt trött, sov ungefär sex timmar inatt för vissa omständigheter vart det lite svårt att sova haha, girls you know what I meen. Men ja, gick iaf upp runt tio och åt fixade oss och sen drog vi till hagsätra för att köpa blond hårfärg till lilla elin, det ser bättre ut än vad jag trodde faktiskt. Så nu mer är vi 'blond, blondare och blondast' som annika såfint valde att kalla oss, thihi. Sen iaf, solade vi annika vart hur bränd som helst, men det är najs. Träffade också världensbästajohanna, min kära kusin, och gav henne några krämer. Hm ja sen har jag inte gjort så mycket mer, eller timmy och oscar kom förbi en timme nyss och pratade lite almän skit, det var kul saknar dom väldig mycket faktiskt.

Dagens ros ger jag lite halft till tom, som lagade min bärbara data, eller den fungerade hos honom men inte hos mig, så när han kommit förbi och lagat den är jag glad.

puss och hej glada tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0