vem är jag?

lyssna på han som aldrig fått tala, försök att förklara för han som aldrig lyssnat. När änglar gråter är det djävulen som ler och när man ber tittar gud ner och mirakel sker. Allt blir verklighet för dom som inte haft någonting, dom som vandrat genom livet och lever på minnen. för kärlek är allt, hjärtat är din vän och man är glad för luften som vi delar på i världen. för alla är vi samma, alla är vi lika. alla har vi rött blod, och alla är lika värda. vissa blir mobbade, fel behandlade men i slutändan har vi alla samma möjligheter. om man vill kan man bli vad man vill, bara man kämpar och lägger ner sin själ i detta liv. förstå tankar som speglar din frihet i världen. för har man allt sen förlorar man, då är man inget längre. vi går på en väg, möts av en tystnad som man kan sakna för bättre kan vi lyckas. för frihet vi kämpar, Rest In Peace för dom som vilar. jag står kvar där jag står för att visa min fredsvilja.
Jag ser igenom min sönderslitna själ, ensam och bedragen i denna hemska värd. lever man för livet får man ta konsekvenserna för att få veta vilka som är dom riktiga vännerna. värken gör ont och man kommer nästan aldrig fram, gud om du finns, sträck fram din hand. när dimman rör sig sakta mot horisonten och alla barn ler, då känner jag mig bortglömd. vem är jag? varför sattes jag på jorden? när alla sviker faller jag ensam mot marken. skriker på hjälp men inte ens gud hör min längtan. vill känna trygghet, har aldrig fått känna den känslan. Folk tror så mycket men dom vet ingenting. har tvivel i kroppen och deppresion därintill. det borde vara fred och respektera varandra, älskar alla som man älskar sin mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0