8 dagar

nu har jag precis komit hem efter ha vinkat av annika vid tåget på väg hem för att senare idag åka till turkiet. vill också åka bort. men det är bara att gilla läget. igår var vi på bio och såg once inte värdens bästa film men det gick väll. konstigt slut bara. Sen åkte vi hem till annika för hon skulle packa och vi äta mat. valde ut tre filmer ur deras biblotek med filmer, hur mycket som helst. åkte hem till mig och såg "shall we dance" och "och så kom polly." Annars har det inte hänt så mycket ska städa mitt rum nu men gör allt för att slippa. kläder överallt, utspilld cola på golvet och chips i sängen, det behövs! ikväll ska jag umgås med mamma hoppas vi gör något kul, hihi.

You're just too good to be true.
Can't take my eyes off you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0