alla trodde att jag skulle förlora mig

en mycke händelserik helg. massa posetiva saker bara. har vågat gjort saker också haha.
i fredags var jag och åt donken med amanda, saknat till tusen. sen kom annika också, då springer det fram en kille i gul tröja och säger att det kommer komma en kille med en skylt om halsen där det står "samlag 150, 100, och ber oss fråga om vi kan få sänka det till 60. och det gjorde vi, 2 samlag för 60 var det när han lämnade oss. Sen i går när jag och annika låg och solade som bäst i tanto efter grillning kom det fram en tjej och frågade om vi ville vara med i 5-kamp. och vi sa inte nej till det och här sitter jag med jordens träningsvärk. känner mig lite töntig att jag inte klarade av det lilla, menmen är inte mer än en lat-människa om man säger så.
skön dag idag med en inslag av otäckt, jag och annika piercade jespers ögonbryn. eller ja, annika gjorde jag tyckte det var för läskigt! resultatet blev inte det bästa, vi fick igenom nålen och allting men när vi skulle byta till stav gick det inte lika bra. så det blir astron för honom i morgon istället.

min data är äntligen lagad och allt är instalerat så nu ska jag glo på film, tjingtjing!  

image21

Kommentarer
Postat av: JAG BLEV HITSKICKAD!

lol?

2008-05-26 @ 18:23:19
Postat av: FB WAS HERE

FB WAAAS HERE

2008-05-26 @ 19:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0