seg dag

att städa tog otroligt lång tid och det var hur tråkigt som helst! mitt i städningen gick jag till köket och hittade paj det skulle ge mig lite nya krafter. socker. sen såg jag min fantastiska radio stå i köket så jag bar med mig den och en tallrik paj till mitt rum. satte på håkans nya på högsta volym och sprang runt med skeden i handen och sjöng. det vart en helt annan städning. sen tog jag fram min kreativa sida och gjorde mig en aldeles egen tavla. sen hittade jag lite tråd och gjorde två armband. jag vart helt slut och skulle läsa min nya bok "mig äger ingen" när jag somnade i soffan efter fyra sidor. nu har jag ätit mat och är pigg igen, får vi se vart kvällen leder, troligtvis tillbaka till soffan.  PUSS

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0