aaaaa

igår var en kul kväll trots vissa saker.
jag och annika kom hem till Kalle vid nio där var Fredrik, Ebba, Astrid, Jocke, Stefan, Stoffer, Simon och Kalle.
trevligt folk utom jocke dårå som inte sa ett ord till mig under hela tiden vi var där. Jag hade jätte trevlig med dom andra iaf. :)
idag var jag, Sandra, Anna och Malin på dövasfilmfestival med teckenspråket i skolan. Det var nog det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv. Vi tittade på en film utan ljud i en och en halv timme sen en tjugofem minuters film på franska. Allt handlade bara om teckenspråk.

Är hemme nu och hoppas på att jag ska bowla med sandra och totte annars ska jag träffa krille.

imorgon ska jag till stan och kolla på julklappar med annika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0