blogga igen? kommentera mer

eh what the hell. jag kan lika gärna börja blogga igen. Det skadar ju inte, hehe.

När jag tänker på något skriver jag det i utkast på min mobil. Idag på lektionen tänkte jag något.
"jag behöver en Håkan konsert, jag behöver vara lycklig. iallafall för en kväll"
Jag kände så då, just då, på den lektionen och när jag lyssnade på den musiken. Nu förstår jag inte hur jag tänkte. Jag är hur nöjd som helst med mitt liv och allt. Eller ja, kunde vart bättre på kärleksfronten. Men så är livet.

Annika sa något som jag tänkt på häromdan. "Jag tror att vi tänker samma sak om kärleken, alla säger åt oss att gå vidare men vi själva tycker att vi inte förtjänar bättre".
och jag håller med. Det är verkligen så jag känner. Varför förtjänar jag bättre, vad gör jag som gör att jag förtjänar bättre. Man är alltid två i ett förhållande, ellerhur?
Jaja, jag önskar att allt skulle bli bra. Men jag är rätt nöjd med att träffas då och då, bättre än aldrig. Men det är mitt sätt att se det.



without music life would be a misstake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0