tiden har kommit

nu känns det som att vi har kommit till den punkten att det inte blir mera än såhär. Jag är bara dryg, du är bara dryg och vi båda vet att det inte kommer bli något. Det har vart bra och det har vart dåligt. Men jag känner att jag inte orkar lägga ner mer tid på dig och eftersom jag vet att du inte heller kommer göra det så är det slutet nu. Jag kommer säkert att träffa dig fler gånger och så, men jag har verkligen inga förhoppningar längre. På ett sett är du en ängel i mina ögon och på väldigt många fler sett är du en fitta. Jag önskar att jag inte skulle behöva säga så, men då skulle jag ljuga. Det räcker nu, jag kommer sakna dig oerhört mycke, men jag har gett upp hoppet om dig fyra gånger innan så en gång till blir inga problem. Det var roligt så länge det varade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0