älskade kasper

min lillebror är nog världens sötaste, han ringde mig och fråga vilken tid jag ska komma imorgon, jag började direkt att tänka vad jag nu hade lovat och heeeelt glömt bort. Sen förklarade han att han och pappa hade läst sina horoskåp i tidningen och där stod det att morgon dagen skulle vara trevlig och spenderas med släkt och vänner. Jag var illa tvungen att tacka nej eftersom jag har andra planer. Men senare i veckan lovade jag.


går dagen spenderades några timmar hemma hos astrid med ebba och camilla men var hemma redan innan tolv. somande och sov i soffan fram till tre då jag på något sett kommer inte riktigt ihåg hur hamnade i min säng.

ikväll blir det huddinge med the girls,

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0