rubriker är inte min stora grej

i ett år hade jag en piercing i bröstvårtan och den läkte aldrig utan bara blödde och varade hela tiden.
Igår tog jag ut den för jag orkade helt enkelt inte mera. Idag har den inprincip läkt. Inom en vecka kommer det vara helt bra. Lite irriterande faktiskt.


Efter nyår har jag bara tagit det lungt var hos farmor i tre dagar sen igår var jag på bio med mickis och elin sen gick vi på en promenad från sergel-kungsan-slussen-katarinavägen-båten över till sjöstad.  Sen åkte vi hem. mysigt


idag kom elin över och kollade på twilight sen åkte vi till farsta och solade. Nu ska jag bada sen möta sandra!


jag önskade att du inte betydde så mycke ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0